Ugens højeste ønske

I denne uge er der tre ting, der står højest på min ønskeseddel:
1: En stor, sort flet-taske fra Asos i stil med Bottega Venetas. Den er på en gang klassisk, rå og lidt hippie-agtig og kan derfor gå til alle outfits.
image39
2: Skinny jeans! Jeg har aldrig haft et par, der sad helt rigtigt og ikke blev løse efter et par timer. Derfor ønsker jeg mig sådan et par i en klassisk mørkeblå farve, som de her fra Topshop.
image40
3: Ankelstøvler med plateausåler. Fordi... ja, fordi de bare er cool og kan redde ethvert outfit! Jeg tror desværre ikke, de her fås på DinSko mere, men det er der, jeg har fundet dem.
image41
Desværre er jeg uden job for tiden, så selvom tasken er på tilbud lige nu til nærmest INGEN penge og både støvlerne og jeansene er billige, så har jeg nok ikke råd til at købe alle tre ting... suk...
Har I nogen ideer til hvor jeg kan finde skinny jeans billigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0