Jeg elsker... Neglelak!

Bedst som jeg troede at de røde negle var på retur, begynder alle de kendte at vise farvede negle frem. Og ikke bare røde, også sorte, hvide, bordeaux, mørkeblå, sølv og guld..... Hurra!! Her er det tilbehør, der kan få selv det mest almindelige outfit til at se moderigtigt ud. Og så kan man sagtens have samme farve på i flere dage, uden at skulle bekymre sig om at vedligeholde - det slidte look er nemlig mindst ligeså moderne som det pæne. Jeg skal helt sikkert i H&M i morgen, der fås nemlig neglelak i alle sæsonens farver til næsten ingen penge. Se herunder, hvordan nogle af de kendte fashionistas bruger neglelak:
image17 image18
Sienna Miller                                                               Lindsay Lohan

image19
Hilary Duff                          Paris Hilton                         Lindsay Lohan (igen)
image21
Ashley Olsen

TIP: Hold neglene korte, hvis du ikke vil se alt for fin og damet ud!

Kommentarer
Postat av: carla

hej anne :)

fin blog du har.

vil bare lige rette lidt på dig.

det er ikke ashley men mary-kate :)

2008-08-05 @ 11:45:52
URL: http://carlalala.blogg.se/
Postat av: Anne

carla: Gud ja, det ved jeg da egentlig godt! Jeg ved ikke, hvorfor jeg har skrevet Ashley... haha, normalt plejer jeg at rette på folk, der ikke kan se forskel :)

2008-08-05 @ 12:39:04
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0