Mine stilikoner

Her er nogle billeder af mine stilikoner. Jeg bliver inspireret af mange forskellige ting, for eksempel mit elskede modeblad, det danske "Costume", mine veninder og folk på gaden. Men især bliver jeg inspireret af, hvordan disse kendte styler deres tøj:

Mary-Kate og Ashley Olsen
image2   image4
Jeg elsker, at Mary-Kate (til venstre) og Ashley Olsen altid kan få helt enkelt tøj til at se super cool ud. Desuden er de på alder med mig og har nogenlunde samme kropsbygning, hvilket altid er godt at kigge efter, når man er på jagt efter et stilkikon! Ashley er ofte klassisk, mens Mary-Kate styler sine outfits mere rocket (og nogle gange lidt for vildt til min smag...).

 Rachel Bilson
image5   image6
Skuespillerinden fra Orange County har en kropsbygning, der minder rigtig meget om min, og derfor bliver jeg altid inspireret af, hvordan hun klæder sig. Rachel har en feminin stil, men kan til hverdag ofte ses i casual tøj med baggy bukser, striktrøje og cool detaljer, som for eksempel en taske (väska) eller hat.

Helena Christensen
image7 

Den danske tidligere topmodel har en fantastisk stil-sans, og hun ser af en eller anden grund altid godt ud, ligegyldigt om hun er i fantastiske kjoler på den røde løber eller slapper af i jeans og t-shirt. Dét er god stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0