Sno stilen - Jessica Biel

Min shoppingtur i dag gik fint. Jeg købte godt nok ingen af de ting, jeg skrev om i går, til gengæld fandt jeg nogle hverdags-bluser, en festtop og to halskæder. Desværre kan jeg ikke lægge billeder herind lige nu, men det skal jeg nok gøre på et andet tidspunkt.
I stedet tænkte jeg, at jeg ville forsøge at lave et såkaldt "sno stilen"-indlæg (på dansk: stjæl stilen). Jeg undskylder for den lidt dårlige kvalitet på nogle af billederne.

Oktober er jo måneden, hvor der er ekstra fokus på brystkræft. Her ankommer skuespillerinden Jessica Biel til velgørenheds-arrangementet "The Pink Party", afslappet og alligevel stilfuld iført sort top, jeans, grå stiletter og en rød clutch. En stil, man sagtens selv kan efterligne til en fredag aften i byen uden at føle sig overdressed! 

image10

image9
Få Jessica Biels stil:
- Bootcut jeans fra Topshop
- Sort top med sorte simili-sten ved udskæringen fra Topshop
- Grå stiletter fra Asos.com
- Rød clutch fra Pauls Boutique på Asos.com
- Sammenhængende guld-armbånd fra H&M

Kommentarer
Postat av: My

Oh vad fin väska! Sån skulle man velat ha :)

2007-10-17 @ 15:16:15
URL: http://Threeofakind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0