Bytte bytte købmand?

Jeg er bare så træt af min garderobe. Det virker, som om jeg langsomt får bygget noget op, men alligevel kan jeg ikke helt bruge det. Der mangler altid lige et eller andet vigtigt. Som for eksempel nogen enkle t-shirts. Så hver morgen er jeg ved bare at beholde nattøjet på, fordi jeg ikke kan overskue at skulle til at vælge tøj.
Er der mon nogen derude der vil bytte garderobe med mig? Eller er der bare nogen, der har nogen gode råd til, hvordan man nemt kan gøre sin garderobe brugbar? Jeg tror, jeg har ramt en mur eller noget...

Lige nu sidder jeg i solen med min kæreste, som sidder og spiller skak med en computer. Alt er ret nemt, når man sidder sådan, så jeg smutter igen. Undskyld, jeg ved, at det er sjovere, når der er billeder i indlæggene. Men jeg købte et par sandaler i H&M i dag, det kan være, jeg lægger dem ind senere!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ALLE kvinner føler det sånn innimellom! Mitt råd er som følger. Ta en oppvask med deg selv og skapet og finn ut hva du mangler. Så drar du på shopping og skaffer det akkurat det. Kan du ikke låne kjæresten din sin tshirts så lenge? Har funket for meg maange ganger...

2008-04-20 @ 12:39:28
URL: http://siljesfashion.blogspot.com
Postat av: Anne

Tak for rådet, det vil jeg gøre på resten af denne søndag! Og efter at have læst SATC-indlægget, som du tippede om på din blog, blive det sikkert til et par afsnit på dvd'en som inspiration... (Desværre bor jeg ikke sammen med min kæreste, så jeg må vente til en anden dag med at snuppe hans t-shirts) :)

2008-04-20 @ 15:23:02
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0