Det er forår

Tingene begynder at forme sig. Jeg har allerede fået indkøbt en del af tingene på min liste. I dag slog jeg endelig til på en blomstret kjole fra H&M, som jeg har kigget på længe uden at købe. Men nu er den min! Jeg er virkelig glad, jeg ville SÅ gerne have en blomstret "tea dress", og den her føles bare helt rigtig! Jeg vil dedikere dagen i morgen til at tage billeder af de nye ting og lægge dem allesammen herind... spændende spændende.
Nu vil jeg bare slappe af. Der er kommet nyt Costume :)

PS. Jeg har grillet, her til aften, og ristet marshmallows. Jeg tror, dagen i dag kan betegnes som den første rigtige forårsdag i år. Jeg er virkelig virkelig glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0