En af disse dage...

image270
Det føles som om, at hver gang jeg konfronterer min garderobe, mangler jeg noget: basic t-shirts. Jeg tænker et par ensfarvede og en med noget print. Og måske den stribede i en større udgave, nu da den er på tilbud. Så i dag bliver det endnu en tur i H&M. Og så skal jeg rense ud i garderoben og finde sidste års sommertøj frem. Man kan jo godt hjælpe vejret lidt på vej. Derefter tror jeg faktisk, jeg er set for en shopping-fri periode, hvilket på en eller anden måde nok er lidt en befrielse for mig. På det sidste har mine tanker konstant kredset om tøj, tøj, tøj. Og jeg har nærmest boet i H&M. Så efter i dag regner jeg med at holde mig væk fra H&M (og alle andre butikker) i et stykke tid og i stedet bruge min tid på at finde et job.
Billede: sidste ås sommerferie på Cypern. Sommermad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0