K-K-K-Katie

image282
Lad det være sagt med det samme: Jeg er absolut ikke nogen stor Katie Holmes-fan. Som jeg vist også har skrevet før, så synes jeg ikke, det er særligt imponerende, når en ellers ret "plain" pige pludselig over night skifter stil og bliver udråbt til stilikon. Især når der ikke er noget, der umiddelbart er hende i de outfits hun viser sig i. Jeg mener, alle og enhver kan jo - med den rette pengepung - rive ned fra hylderne i den nærmeste Cavalli-butik...
Men i dette tilfælde synes jeg faktisk, hun rammer noget. Måske er det, fordi hun ikke har det der sukkersøde smil på. Måske er det, fordi billedet er sådan lidt tilfældigt. Eller måske er det, fordi cardiganens og halskædens forskellige gyldne nuancer gør looket lidt fint mismatchet. I hvert fald kan jeg godt lide det. Og jeg skal være den første til at indrømme det!
Billede: msn.dk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0