Nu blomstertiden kommer

Her er min nye solkjole og stofrosen, som jeg købte i går. Så sødt, som jeg næsten kun kan holde det ud om sommeren.
image292
image293
Undskyld for de lidt dårlige billeder, jeg var nødt til at tage dem på mit gamle gulvtæppe, som vist har set bedre dage...
Desuden vandt jeg i dag en lille sejr over mig selv: Jeg byttede de to kjoler (som jeg efterhånden har skrevet en del om), fordi jeg ligesom bare måtte indse, at jeg ikke rigtig ville få brugt dem - hvor fine de end er! I stedet kom jeg hjem med en sort nederdel i stretch-denim, som jeg er sikker på, jeg vil få meget mere nytte af, og lidt flere penge på kontoen. Og det kan jo aldrig skade. Nu må jeg på biblioteket, inden jeg får en bøde (oveni dem, jeg allerede har...).

Kommentarer
Postat av: silje

Så bra at du fant noe annet! Det er viktig å innse om man ikke føler seg vel i et plagg kommer man aldri til å bruke det. Supersøt sommerkjole!

2008-04-24 @ 19:51:19
URL: http://siljesfashion.blogspot.com
Postat av: Anne

silje: Tak :) Og ja, selvom det var ret svært, så er jeg virkelig glad for, at jeg endelig indså, at jeg bare ikke ville få brugt kjolerne. Det føles meget bedre at ha noget brugbart i garderoben!

2008-04-24 @ 21:37:52
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0