Om blog-cravings

image306
Jeg tror aldrig, jeg har brugt ordet "craving" før. Men en gang skal jo være den første (og sidste, tror jeg!). Og når jeg nu så det her fantastiske billede hos Johanna, den nye blogger hos Fatale, så synes jeg pludselig, det føltes nærværende at bruge netop dét ord. For prøv lige at se øreringene. Jeg ved godt, at der er folk, der aldrig har lagt hoops'ene på hylden, men alligevel... jeg har altid tænkt, at det var funky piger med afro, piger i stramtsiddende r'n'b-musikvideo-outfits eller... ja, you get the picture! Og da jeg nu så dette billede, fik jeg pludselig en ustyrlig trang til at smutte i den nærmeste H&M og spendere en 20'er, i håb om at komme til at se sådan der ud. Cool, fransk og chic.

Kommentarer
Postat av: silje

veldig chic parisienne..... Synes hoops er superlekkert bare man bruker de på riktig måte, som her.

2008-04-30 @ 15:49:55
URL: http://siljesfashion.blogspot.com
Postat av: Anne

silje: Ja, det er vel alt sammen et spørgsmål om at matche modsætninger :)

2008-04-30 @ 18:57:22
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0