Prom night

image271
I aften skal der nok ske noget sjovt! Min lillebror skal danse den traditionsrige lanciers i aften, og jeg skal ind og kigge på og mindes sidste år, da det var mig. Åååh, hvor jeg elsker den aften, når alle pigerne er i store kjoler, som de fleste nok aldrig får lejlighed til at bære igen. Det er en stor aften.
Angående min t-shirt-jagt i går, så lykkedes den ikke. Jeg ved ikke hvorfor. Men nu hopper jeg i bad, og så prøver jeg igen. Det må da være muligt at finde to almindelige, ensfarvede t-shirts!? Når jeg kommer hjem, skal jeg ordne noget andet spændende; sidste års sommergarderobe skal pakkes ud igen. Yay...
Rettelse: Jeg gider simpelthen ikke tage ind til byen - igen - bare for et par t-shirts. Så jagten er officielt udsat til på mandag. I stedet går jeg direkte til step 2: sommergarderoben!

Kommentarer
Postat av: silje

Elsker simpelthen den kjolen hun har på seg her!! Leter etter en lignende enten i blå eller rosa på ebay. De er perfekt med en slik kort olajakke og søte peep toes sko. Lykke til med våropprydning, skal selv også bruke morgendagen til sortering, haha.

2008-04-12 @ 13:29:00
URL: http://siljesfashion.blogspot.com
Postat av: silje

Elsker simpelthen den kjolen hun har på seg her!! Leter etter en lignende enten i blå eller rosa på ebay. De er perfekt med en slik kort olajakke og søte peep toes sko. Lykke til med våropprydning, skal selv også bruke morgendagen til sortering, haha.

2008-04-12 @ 13:29:15
URL: http://siljesfashion.blogspot.com
Postat av: Anne

silje: Tak. Ja, det er virkelig en fantastisk kjole! Men alt er jo nærmest fantastisk med en sådan jakke til :)

2008-04-13 @ 11:55:49
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0