Syg

image278
Jeg har det dårligt. Men fik dog slæbt mig fra sengen hen til computeren, bare for at skrive dette. Regner med at have det bedre i morgen, så jeg kan få indkøbt mig de efterhånden famøse t-shirts. Vorherre til hest, at det kan være så svært at finde... Men det er altså min opgave til mig selv: køb to ensfarvede t-shirts, en t-shirt med print, og et par tynde, sorte strømpebukser. (Jeg tror faktisk helt oprigtigt, at det kan få min garderobe til at fungere meget bedre). Og så har jeg købt lidt forskellige ting på det sidste, som jeg vil prøve at få vist i morgen. Sov godt!

P.S. Nåh jo, og så har jeg givet mig selv tilladelse til at slå til, hvis jeg kan finde noget "hjemme-tøj" blandt udsalgsstativerne. I H&M, forstås. Men derefter er planen at spare, spare, spare!

Kommentarer
Postat av: silje

God bedring!! Ville bare tipse deg om at HM og Lindex har bra strømpebukser i svart. Dessutten har Gina Tricot kule Tshirts med trykk. God jakt!

2008-04-13 @ 22:56:29
URL: http://siljesfashion.blogspot.com
Postat av: Anne

silje: Tak! Ja, H&M er også der, jeg altid køber strømpebukser. Desværre har vi ikke Gina Tricot i Danmark (øv), men jeg har tænkt mig at købe en af H&Ms Art by-t-shirts. Hvis de altså ikke er udsolgt alle sammen.

2008-04-14 @ 10:00:23
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0