This time I mean it!

Søde Silje foreslog mig, at jeg for alvor rydder op i garderoben og finder ud af, hvad jeg mangler, og derefter går på jagt efter netop disse ting. Og det giver jo også ret god mening, når man som jeg nemt bliver forvirret, når man kommer ind i en butik, og ender med at komme ud med en masse ting, som man egentlig ikke kan bruge til noget, fordi basen mangler.
Altså; resten af min søndag skal gå med at rydde op og skrive ned. Og i morgen - når jeg skal rundt med ansøgninger - vil jeg forsøge at forbedre min garderobe, eller i hvert fald gøre den brugbar. Heldigvis kan man jo godt se tv samtidig med at man ordner tøj, så jeg skal blandt andet putte nogle afsnit af Sex and the City på dvd-afspilleren, samt se 2. afsnit af Kongemordet (ser ud til at være gedigent svensk drama-håndværk!). Middagen står på hjemmelavet pizza, og senere i aften skal jeg have mig en smoothie. Aaaah

I dag har det endelig været varmt nok til, at jeg kunne have mine nye, skønne chinos på! De kommer til at hænge på min bag i et pænt stykke tid... Og nåh ja, sandalerne! Jeg viser dem i morgen. Nu skal her sorteres!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag!
Hoppas de är lika fint väder hos dig som här.

2008-04-20 @ 16:19:14
URL: http://wiiiberg.devote.se
Postat av: Anne

Sanna: Tak, vejret her er skønt! Dejligt endelig at få lidt sommer. Du må også have en god dag!

2008-04-20 @ 21:01:15
URL: http://annev.blogg.se
Postat av: Anonym

Så hyggelig at du tok mitt råd Anne!! Håper du fikk kost deg i finværet, er selv så lykkelig siden det er sol...Du må gi meg en oppdatering på hvordan det gikk da?? Skal selv ta opprydning nr 3 denne våren snart, vet ikke hvor jeg skal gjøre av alt, jeg trenger et walk in closet!!haha. Ha en fortsatt fin dag!!

2008-04-22 @ 20:46:00
URL: http://siljesfashion.blogspot.com
Postat av: Anne

Det var jo et vældig godt råd! Jeg rydder også selv op ofte, så jeg glemmer nogen gange at det kan være nødvendigt at gøre igen :) Ja, og jeg nyder virkelig vejret. Det er så fantastisk at det endelig er sol! Du må også ha' en god aften :)

2008-04-22 @ 21:08:59
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0