Fin, finere, finest

image144
Jeg har i et stykke tid været fascineret af hårbøjler med pynt, fordi de synes så dejligt "dressed up" og lidt royale og samtidig er let tilgængelige. Men jeg har ikke rigtig kunnet finde den rigtige til mig selv. Indtil jeg faldt over denne fantastiske blog (som I andre sikkert har kendt til længe): www.allure-allure.blogspot.com
Her fandt jeg et indlæg om det spanske accessory-mærke Malababa, som har lavet ovenstående smykker. Den grå hårbøjle ville være perfekt til både hverdag og fest, fordi farven og materialet gør den tilpas cool og afslappet.
I'm in love!

P.S: Smykkerne må være fra en gammel kollektion, for på Malababas hjemmeside er der nu nogle mere farverige og "legesyge" smykker. Selvom jeg normalt ikke er til mange farver og skinnende materialer, er der et eller andet ved dem, som gør mig i godt humør. Også selvom jeg nok ikke ville købe dem - det koster jo ikke noget at kigge :)
Billede: www.allure-allure.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0