LBD

Jeg var nødt til at afvige lidt fra min strenge liste i dag, for jeg var i H&M og fandt den perfekte sorte hverdags-kjole til bare 129 kr. Og da jeg desperat prøver at lære min egen stil at kende og efterhånden opbygge en garderobe, som er brugbar, måtte den blive min. Ofte køber jeg noget og går og har en halvdårlig fornemmelse i maven resten af dagen, fordi jeg med det samme ved, at jeg ikke kommer til at bruge det. Det er faktisk mere reglen end undtagelsen. Men med denne kjole har jeg en rigtig god fornemmelse. Den er så enkel, at jeg kan bruge tilbehør til at danne næsten hvilket som helst look - og det er præcis sådan, jeg gerne vil have mit tøj (i hvert fald det meste)! Vi skal nok blive slyngveninder, vi to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0