My funny valentine

image154
I dag har jeg været sammen med min kæreste i 10 måneder :) Ikke fordi vi ellers går op i sådan noget, men tilfældigvis har vi planlagt at spise junk food og i biografen lige i dag... Sådan kan man også være romantisk. Da han er i Paris i næste uge (uden mig!), bliver det vel så en slags valentinsdag også. Biografbilletterne er bestilt, og nu skal jeg rydde op i min garderobe for alvor!!
PS. Hvad er det, der er så fascinerende ved polaroid-fotos, at jeg pludselig ønsker mig et polaroid-kamera?
Billede: www.olsen-files.com

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Jag hoppas att det var positivt :) Och grattis till 10 månader!

2008-02-09 @ 00:13:24
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0