Nyt Costume!!

image143
Copyright © Fashionactive
Yes, i weekenden kom mit nye Costume endelig! Det er længe ventet, kan jeg godt sige jer... I denne måned er der blandt andet et catwalk-tillæg med reportager fra diverse modeuger. Og så kan man få lidt inspiration til, hvordan man bruger den nye aquagrønne farve, som dukker op alle vegne.
Jeg er simpelthen så træt af min garderobe, så når jeg på et tidspunkt får et samlet overblik skal der shoppes nye ting. Det er sikkert og vist! Jeg tror endnu ikke, hjemmesiden er opdateret, men der er altid masser af inspiration, så jeg vil klart anbefale at kigge forbi www.costume.dk eller den norske udgave www.costume.no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0