Søndag

image119
I dag bliver det hygge, tv og nachos med kæresten, som står på programmet. Man burde vel gøre rent og sådan, men jeg orker det bare ikke - og en gang imellem må man vel også have lov at gøre præcis, hvad man har lyst til, ikke?
Her er to billeder af Mary-Kate - og Ashley Olsen i fire af de ting, jeg har lovet mig selv at købe - og gå i! - i 2008: herre-hat, sort silke-top, blonder (nok ikke i gulvlang model) og en kort sort skindjakke.
Og ja, det er nok mit største nytårsforsæt i 2008, at jeg vil gå mere cool klædt. For det meste bliver jeg så nervøs for, hvad andre tænker om mig, at jeg ikke tør følge moden, men nu skal det være slut! Og især de to Olsen-damer skal hjælpe mig med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0