Working girl

Ja, jeg ved at det er længe siden jeg har kigget forbi, men jeg har ikke orket noget som helst de sidste tre dage. Har måttet stå op halv seks og er mødt på arbejde klokken 7 hver dag!! Og om eftermiddagen har jeg bare været helt træt og slap - så ingen blogging for mit vedkommende. I går slæbte jeg mig dog forbi H&M efter arbejde for at se, om den smukke flæse-nederdel skulle være dér (i en anden H&M var jeg i mandags, og der fandtes den kun i 38 og 40..). Det var den desværre ikke - til gengæld fandt jeg den store kuverttaske, som jeg længe har ledt efter, men som jeg troede var udsolgt alle steder! Jubii :)
image121
Da jeg er ret lille får tasken en oversized effekt, hvilket jeg synes er super cool.
I mandags fandt jeg som sagt desværre ikke den sorte flæse-nederdel, som jeg åh-så-gerne vil eje, men jeg købte en fin lilla nederdel, som til forveksling ligner denne (dog er der knapper foran på min):
image122
Jeg kan næsten ikke vente, til vejret bliver bedre, med at sætte disse to til en løs t-shirt - inden i nederdelen, selvfølgelig - og en afslappet hat a la Mary-Kate, og gå ud UDEN jakke! Gud, hvor jeg længes efter forår.
Nå, men de næste fire dage har jeg heldigvis fri fra arbejde, så jeg kommer nok til at tage en runde i byen for at gøre min garderobe (og mit sind) forårsklar. Desuden har min kæreste bedt mig om at tage på shopping med ham, da han mangler tøj. Kan det blive meget bedre?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den lila kjolen var ju såå snygg!

2008-01-09 @ 18:13:51
URL: http://amandabacktorp.blogg.se
Postat av: Anne

Amanda: Tak, jeg glæder mig også meget til at bære den :)

2008-01-09 @ 18:49:39
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0