I'd rather party in Paris



www.icanteachyouhowtodoit.com

Jeg fandt faktisk noget i byen i dag! Jeg synes nu også, det var ret fortjent, for jeg sad i en time i bagende sol i en skolegård og så min kusine spille musical, hvorefter jeg gik rundt i et pænt stykke tid i samme bagende sol i byen og sluttede af med at cykle hjem i - ja, you guessed it - bagende sol. Jeg klager ikke! Jeg synes, det er dødirriterende at det gode vejr tilsyneladende kun holder til mandag. Men jeg følte altså for at forkæle mig selv lidt, og det blev med noget fra gode gamle H&M. Men som man kan se ovenfor, så kan man også sagtens bære H&M og være fashionabel og feste med Agyness Deyn på én og samme tid (hvis nogen skulle være i tvivl, så er den blomstrede top fra H&M Trend). Jeg orker ikke at tage billeder af mine egne (knap så) fashionable indkøb lige nu, men nu er det jo weekend, så mon ikke, jeg får tid til det i morgen? Nej, vent, det var ikke et spørgsmål - selvfølgelig gør jeg det! Nu skal der soves. Godnat.

Kommentarer
Postat av: Miss Sis

Oh god, hovr ville jeg vildt gerne være med på det nederste billede! :D

2008-07-09 @ 00:33:26
URL: http://rockabette.wordpress.com
Postat av: Anne V

Miss Sis: Jep, du er ikke den eneste :)

2008-07-09 @ 08:17:36
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0