Ohne Bild

Ja, så kommer der endnu et indlæg, et billedløst et af slagsen. Men jeg vil altså bare sige, at jeg er vendt hjem fra nogle skønne dage i henholdsvis sommerhus og København, og jeg er ved at være ved rigtig godt mod. Tak for de søde kommentarer! Og så har Maria og Amalie tildelt mig en Blog Award. Jeg takker, og håber, det er i orden, hvis jeg ikke sender den videre - som man ellers skal. Der er mange, der fortjener det, men jeg har stort set ikke læst en blog i to uger, så der er en del, der skal "læses op". Heldigvis. Det er det bedste, jeg ved. Plus selvfølgelig Tour de France på tv. Og Tivoli. Og Sex and the City-aften med gode gamle veninder fra gymnasiet, som vi skal holde i aften. Og danskvand med citrus. Og sommer.
Se selv, jeg kan godt finde ud af at være glad. Uden kæreste. Ja... dér har I grunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0