Retail therapy, anyone?

Da Carrie fuldstændig lukker Mr. Big ude af sit liv i Sex and the City-filmen (som jeg nu har set to gange), beslutter hun sig for at gå efteråret og vinteren i møde med mørkt hår. Lidt drastisk, og helt sikkert ikke første gang, nogen prøver at glemme noget smertefuldt ved at tage afstand til alt det "gamle". Og selvom selv samme Carrie Bradshaw (efter at have fået sit hjerte knust af selv samme Mr. Big) i tv-serien fraråder, at man så meget som nærmer sig en butik, før man har kontrol over sine følelser, ja, så er det netop, hvad jeg har tænkt mig at gøre. Det er på tide, at jeg køber et eller andet, som kan få mig til at føle mig helt speciel. Og det gør jo ikke noget, at min konto ikke bugner. H&M er mit andet hjem, og jeg har fortjent et par fine sko og en kjole!

Kommentarer
Postat av: Signe

Jeg har givet dig en award. Du kan se hvorfor her:



http://selige.blogspot.com/2008/07/se-liges-store-fashionista-klap-p.html

2008-07-28 @ 11:33:11
URL: http://www.selige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0