Fabulous life of...

Som jeg har skrevet før her på bloggen (en gang i tidernes morgen), så synes jeg, det er vigtigt at have stilikoner, som af kropsbygning minder lidt om én selv. Derfor er mit måske største stilikon Rachel Bilson, hvis kropsbygning faktisk minder en hel del om min; lille og slank, men alligevel med lidt former. En slags meget afdæmpet timeglas-figur, tror jeg. Olsen-tvillingerne er også nogen, jeg inspireres meget af, omend de er lidt spinklere (dog har de faktisk hofter!). Selvfølgelig bliver jeg også inspireret af folk med modelmål som for eksempel Helena Christensen, Diane Kruger, Alexa Chung og Clémence Poésy - men det er mere med hensyn til sammensætningen af tøj eller et overordnet look, og ikke altid noget, man kan kopiere direkte. Hvorimod Rachel Bilson f. eks. altid giver mig nye ideer til, hvad min krop kan bære.

Jeg er jo lidt nysgerrig, når det kommer til, hvem der læser med på bloggen, men jeg vil ikke begynde at spørge jer ud om, hvor I bor, hvor gamle I er osv. Men nu var det så, jeg tænkte at spørge jer:
Hvilke kendisser mener I, at I ligner mest? Har I også nogen, hvis stil og kropsbygning minder meget om jeres, og som I altid tyer til for inspiration?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fin blus på bilden till höger :)

2008-06-09 @ 20:36:09
URL: http://naw.blogg.se/
Postat av: Lotte

Hmm.. jeg må indrømme at jeg ikke plejer at tænke over hvem jeg selv ligner mest når jeg bliver inspireret. Men jeg er helt sikkert en stor fan af Kirsten Dunst's stil samt Olsen-tvillingernes og Cloë Sevignys - omend jeg nok ikke ligner nogen af dem. Men faktisk finder jeg ofte den største inspiration i ganske almindelige mennesker som jeg møder i gadebilledet.

Jeg ved godt at det ikke var det du spurgte om, men svarede så godt jeg kunne (:

2008-06-09 @ 22:38:23
URL: http://lotteb.blogspot.com
Postat av: Lotte

Hmm.. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kigger efter hvem jeg ligner mest når jeg bliver inspireret. Men jeg kan sige at jeg helt sikkert er en stor fan af Kirsten Dunsts stil samt af Olsen-tvillingernes og Cloë Sevignys - omend jeg vist ikke ligner nogen af dem ret meget.

Jeg ved godt det ikke var det du spurgte om, men jeg svarede så godt som jeg kunne (:

2008-06-09 @ 22:42:07
URL: http://lotteb.blogspot.com
Postat av: Lotte

Hmm.. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kigger efter hvem jeg ligner mest når jeg bliver inspireret. Men jeg kan sige at jeg helt sikkert er en stor fan af Kirsten Dunsts stil samt af Olsen-tvillingernes og Cloë Sevignys - omend jeg vist ikke ligner nogen af dem ret meget.

Jeg ved godt det ikke var det du spurgte om, men jeg svarede så godt som jeg kunne (:

2008-06-09 @ 22:42:57
URL: http://lotteb.blogspot.com
Postat av: Amanda

Kropsmæssigt minder jeg nok meget om Kate Moss. Jeg er meget spinkel og højdemæssigt 1.71.

Jeg synes det er superpraktisk at finde tøj når jeg ser ud som jeg gør. Det er svært at finde noget der ikke passer til min krop, selvfølgelig er curvey-kjoler osv. ikke lige sagen - men det har også noget at gøre med min stil! Jeg finder inspiration hos Ms. Moss, Mk, Edie og verden. Det bedste råd er at holde øjnene åbne og finde inspiration i verden og fortiden (måske fremtiden) omkring en!

2008-06-10 @ 15:51:40
URL: http://lewonderland.blogspot.com
Postat av: Anne

Natalie: Ja, jeg er også vild med den!

Lotte: Det gør ikke noget, det er altid spændende at høre, hvem andre bliver inspireret af :)

Amanda: Heldige dig, det lyder, som om du kan bære nærmest alt! Og godt råd også, åbne øjne og et åbent sind er vel egentlig altid det bedste, man kan have med sig :)

2008-06-11 @ 23:14:21
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0