Svendegilde

Jeg skal til svendegilde hos en af mine venner tilbage fra 10. klasse i aften. Højst sandsynligt kender jeg ikke andre end ham, ikke engang hans kæreste. Hvad søren tager man på til sådan noget? Jeg regner med, at jeg bliver der ganske kort og senere møder nogle andre venner til en forfest i byen, men i princippet er jeg også inviteret til en 18 års-fødselsdag... der vil gennemsnitsalderen nok ligge noget under min, så det trækker ligesom ikke rigtigt... Men noget enkelt tøj, grå kilehæle og velvalgte smykker skulle kunne gøre det. Et godt og alsidigt ensemble, som tager højde for både eventuelle græsplæner, brosten og skiftende vejr. 1 del festival + 1 del fashion = Hot og praktisk. Á la Alexa ovenfor, bare en anelse mindre afslappet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0