Se min kjole


Billede: www.topshop.com
Jeg blev enig med mig selv om ikke at købe den grå flæsenederdel. Af en eller anden grund klæder snittet mig ikke så godt (jeg prøvede en blomstret version i Zara - samme dilemma). I stedet fandt jeg denne sorte kjole i Topshop, og den føltes bare så "rigtig". Og så klæder den mig! Så den blev min - sammen med en del andre ting, faktisk. Et par toppe og en kjole. Jeg viser det en anden gang. Desuden sidder jeg lige nu og lytter til sommeren gennem vinduet. Og bryder hulkende sammen, hver gang jeg hører dytten og "wwwoooohooo". Det er en blanding af mange følelser, men mest den, at jeg elskede at gå i gymnasiet og ønskede, at det aldrig skulle stoppe. Det er ikke nemt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0