Udsalg, udsalg

Selvom H&M åbner dørene en time tidligere i morgen, for at Club-medlemmerne kan få et forspring på udsalget, så hænger der allerede mange, mange røde udsalgslapper rundt omkring i butikkerne. Jeg har anskaffet mig en grå, nålestribet vest til halv pris. Det var ikke sådan en monster-craving-ting, som har stået øverst på min liste længe - snarere sådan en ting, som, uden at man lægger mærke til det, dukker op igen og igen, når man "tænker" outfits. If you know what I mean? Og da der så pludselig hang en hel række til halv pris lige for næsen af mig, tænkte jeg... Hvorfor ikke?!
Når jeg har været i bad, vil jeg forsøge at lægge dagens outfit ind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0