Fashion Toast, please


Rumi fra Fahion Toast er en evig inspirationskilde. Vi taler her om en petite bygget ung kvinde, som ikke er bange for at bryde reglerne for "hvad kan din kropstype bære". Nu har hun selvfølgelig også en ret fantastisk smal krop, som egentlig kan bære det meste - men i bund og grund tror jeg, det handler om attitude. "Hvad kan din attitude bære". Det er hendes mere enkle outfits, der taler mest til min egen stil, men de mere eksperimenterende har fuldstændig samme effekt på mig, som for eksempel Carrie Bradshaws. De minder mig om, at man godt kan være cool og silfuld, selvom man ikke nødvendigvis er dressed to the nines.
Senest har hun fået mig hooked på tanken om et par flade herresko (se sidste billede). Helt fantastisk, hvis I spørger mig. Når jeg tænker på alle de dage, hvor jeg ender med at ligne en biolog på ekskursion, fordi jeg ikke har et par pæne flade sko at bruge til jeans og ender med et par gamle, grå kawasaki'er. Det er simpelthen FOR ofte. Hver gang med det reaultat, at jeg har gået rundt med dukket ryg og en (sikkert synlig) sort sky over hovedet. Det skal være slut. Jeg vil have et par flade herresko. Om ikke nu, så til sensommeren. Punktum.
Billeder: Fashion Toast

P.S. Jeg har selvfølgelig ikke noget imod biologer! Jeg er helt for, at man tager praktisk tøj på, når man skal i skoven e.l., jeg vil bare ikke gå rundt sådan inde i Århus midtby...

Kommentarer
Postat av: silje

Elsker stilen hennes, så utrolig kul. Håper alt er bra med deg Anne!

2008-06-15 @ 17:29:26
URL: http://www.siljesfashion.com
Postat av: Anne

silje: Ja, hun er helt fantastisk cool. Og tak, det går fint med mig :)

2008-06-15 @ 19:50:55
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: rumi

Aww I can't understand but thank you! <3

2008-06-15 @ 20:40:39
URL: http://fashiontoast.com
Postat av: Anne

rumi: You're welcome! What I've written is basically that you are a huge inspiration, also in the sense of trying out new things... Thanks for stopping by :)

2008-06-15 @ 21:03:02
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0