Dagens ønskeoutfit (og -vejr...)


image239
Jaja, det kan være meget godt med haute couture og gennemstylede serier i modebladene, men jeg får nu engang allermest inspiration fra (mere eller mindre) almindelige menneskers (mere eller mindre) almindelige hverdagsoutfits. Og som jeg har skrevet mange gange, så er søstrene Olsen en af mine allerstørste inspirationskilder. Bortset fra de meterhøje hæle synes jeg nemlig for det meste, at deres stil er meget anvendelig og nemt lader sig kopiere. Eller, det vil sige, da Mary-Kate sidste år var ude i en række ret usædvanlige outfits lod jeg mig nøje med "nok se - ikke røre"-princippet.
På billedet ovenfor er det Ashley Olsen, som ser fantastisk ud i afslappet tøj og en lækker taske. Gid jeg havde den. Gid jeg havde jeansene. Gid jeg havde cardiganen. Gid det var varmt nok i min have til at gå udenfor uden jakke...
Billede: www.olsen-files.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0