Jeg er kedelig

Ja, jeg er kedelig! Sidder og kigger på alle de fine billeder på Face Hunter, og indser hvor kedeligt jeg egentlig klæder mig. Og af den værst tænkelige grund: jeg er bange for, hvad alle andre tænker om mig. Det er så forfærdeligt, at jeg næsten ikke kan få mig selv til at skrive det... For prøv bare at se disse to piger:
image231
image232

Der er da ikke en sjæl, der kan have noget imod, hvordan de klæder sig. Så fint og enkelt og alligevel ungt og individuelt. Desværre ser jeg kun sådan der ud, når jeg har en rigtig god dag - i høj grad fordi jeg ikke har særlig meget tøj, der passer. Øv. Jeg bliver vel bare nødt til at prøve noget hårdere.
Billeder: Face Hunter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0