Tysk Elle



 image238
I Berlin købte jeg tysk Elle. Det var helt fantastisk! Jeg blev bare mere og mere glad for, at jeg virkelig gjorde noget ud af at lære tysk i skolen (hvilket jeg i øvrigt også var glad for i alle andre situationer dernede - det er bare så meget federe at kunne kommunikere med folk på deres eget sprog!). Så hvis du kan læse tysk, så synes jeg, du skal skynde dig at få fingre i et eksemplar. Denne måned er der lagt stor vægt på arkitektur, hvilket jeg i første omgang nok godt kunne afskrive som kedeligt. Men nej, det var rigtig godt. Igennem hele bladet blev mode, design og livsstil (og så videre...) nemlig koblet sammen til en yderst meningsfuld masse. Præcis som jeg synes, mode skal være!
Billeder: www.elle.de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0