Velkommen til det rigtige liv

Nu bliver det hårdt. Jeg bliver nødt til at sætte mig selv på en streng shopping-fri måned. Altså; fra i dag og en måned frem står den på nul shopping. Av av av. Og det værste er, at jeg netop nu er så træt af min garderobe som aldrig før! I går tankede jeg op med to par strømpebukser og fire par trusser (som mor betalte). Så nu tror jeg faktisk ikke, at jeg mangler noget. Altså sådan helt mængdemæssigt. At jeg ikke har et par bukser der sidder ordentligt, og at jeg ikke har købt en forårsjakke i to år er vel et luksusproblem. Eller hvad? Shit. Jeg kan mærke depressionen komme snigende.
Åh, hvis jeg bare kunne få det her i min garderobe:
image226
Billede: www.olsen-files.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0