De er her!


Billede: FashionFlash

De skønne, skønne sko fra Zara, som er blevet utroligt populære blandt de svenske modebloggere er nu kommet i min lokale Zara. Hvorfor de først er kommet nu er mig en gåde, men måske skal man bare ikke have så høje forventninger til den slags, når man bor i Århus. I hvert fald er jeg vild med dem! De er jo ikke bare sko, de er kunst. Det er lige før, jeg ville kunne retfærdiggøre over for mig selv at købe dem, for bare at have dem stående på en hylde. Som Karoline har gjort her - selvom hun vist også bruger sine af og til. Desværre har jeg bare ikke råd. Øv øv øv. Kæreste, læser du med? Jeg ved godt, der er længe til min fødselsdag, men du kunne måske bare købe dem og gemme dem lidt væk indtil da... De er da flotte, ikke?

Kommentarer
Postat av: Brigitte

Årh..de er så lækre, har også savlet over dem i min Zara, men jeg er bange for ikke at komme til at bruge dem så meget, de er lige et par cm. for høje for mig, og jeg er lidt klodset, så skulle nødig ende med et brækket ben :-p

2008-05-22 @ 22:27:32
URL: http://howaboutnooo.blogspot.com
Postat av: mille!

hvis du skulle købe dem, så husk at lægge gummi-silikone indlæg i sålen - det hjælper SÅ meget, med disse her sko! jeg har dem selv, og dansede endda lanciers og havde dem på hele natten - med indlæg i vel at mærke. de er virkelig flotte, synes jeg.

ciao!

m.

2008-05-23 @ 20:14:29
URL: http://nothisnothat.blogg.se/
Postat av: Anne

Brigitte: Ja, højden er også min største bekymring, da vi har ret mange brosten i Århus. Og så er jeg heller ikke så god til at gå i dem :)

mille!: Tak for tippet! Det vil jeg huske, hvis jeg skulle være så heldig at få dem :)

2008-05-25 @ 16:58:21
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0