Endnu en sommerdag

Vejret har igen i dag været fantastisk! Desværre ser det ud til, at vejret bliver dårligere fra i morgen, men så er det jo bare godt at vide, at jeg har nydt det rigtigt i dag. I går genfandt jeg et af mine all time yndlings-numre af Costume: August 2006. Jeg tror, det hængere meget sammen med, at jeg havde det fantastisk på det tidspunkt, og på en eller anden måde genoplever jeg den følelse hver gang, jeg åbner bladet. Det var bare ét af de tidspunkter, hvor alle artiklerne lige klikkede med, hvad jeg gik og tænkte på. Og hvor alt i øvrigt bare klikkede helt fantastisk. Jeg elsker sådanne tidpunkter. Nå, men i hvert fald fandt jeg endnu flere gamle sommerudgaver af Costume frem i dag - det er helt enkelt en skøn måde at genopfriske sommerstemningen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0