Jeg har gjort det

Jeg har købt en fake skindjakke. Jeg troede efterhånden ikke, at jeg skulle komme til at eje en, før jeg blev 30 og (måske) havde råd til en rigtig kvalitets-én... Jeg havde kigget på den korte sorte model med lynlåse i H&M, men der var bare ikke nogen str. 34 tilbage nogen steder. Nu er de sidste rester åbenbart blevet sat ned med 50 %, og i dag fandt jeg en brun str. 34 - til 200 kroner! Desværre har ekspedienten glemt at tage farve-alarmen ud, så den skal jeg lige tilbage og have fikset... men så skal jeg til gengæld nok vise et billede her bagefter. Sammen med de andre ting, jeg fik byttet mig til (har jeg nogensinde fortalt om min parallel-økonomi i form af ubrugte køb, som kan leveres tilbage og derved levere et nyt shopping-rush, "næsten gratis"? Nå ja, nu har jeg i hvert fald!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0