May knows how to party

Den danske model May Andersen (Lykke May) hænger åbenbart også ud med Mary-Kate Olsen. Jeg har aldrig været nogen stor fan af Lykke May som person (det, jeg har set til hende i tv, altså), men det må man give hende: Hun forstår virkelig at have det sjovt og feste løs med det "unge hollywood". Hun har virkelig en care free-attitude, som jeg synes, mange danskere kunne lære noget af. Faktisk kunne jeg godt selv lære en hel del af det! Og helt ærligt, når man bare sådan lige ser Ishockey med Mary-Kate - iført et virkelig cool outfit -, skulle man da være et skarn, hvis man ikke var i bare lidt godt humør, eller hvad?
Billede: www.olsen-files.com

Ps. Undskyld, hvis dette indlæg så en smule overfladisk ud. Jeg går ud fra, at I godt kan se den rigtige mening med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0