Nedtællingen er begyndt!

Jeg indrømmer gerne, at jeg på nogle punkter er en nørd. Og jeg kan simpelthen ikke benægte, at jeg er ultra-fascineret af de kongelige, selvfølgelig især kvinderne, og jeg må også indrømme, at jeg har en smule sommerfugle i maven over det royale bryllup på lørdag mellem prins Joachim og Marie Cavallier. Jeg ved ikke hvad der egentlig ligger til grund for min kongelige interesse, ud over at jeg nok aldrig har kunnet lægge den almindelige prinsesse-pigedrøm fra mig... Og så tror jeg især, det er påklædningen der fanger mig! Royal mode er jo en helt speciel gren af modeverdenen, og derfor er jeg fascineret af at se, hvordan de unge kvinder i Europas kongehuse formår (eller måske ikke formår) at balancere mellem de formelle kongelige og det mere unge. Og når jeg (i øvrigt sammen med min mor) sidder bænket foran tv'et fra tidligt lørdag morgen, så er det største samtaleemne garanteret, hvem der kommer, og hvad de har på!
Ud over (selvfølgelig) de danske royale er jeg imponeret af svenske kronprinsesse Victorias stil. Hun er kommet over sin usikre ungdom og stråler virkelig, hver gang man ser hende. Ligesom norske Märtha-Louise, efter at hun fandt manden i sit liv. Hvem elsker ikke en smuk kærlighedshistorie?


Billeder: Jennys kungliga blogg og Billed Bladet

Kommentarer
Postat av: Mette Christiansen

Hej, kan jeg kontakte dig på e-mail?

2008-06-10 @ 10:17:58
Postat av: Anne

Ja, det må du gerne! Min adresse er: [email protected]

2008-06-10 @ 11:19:17
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0