Pas

Ja, så er de tilsyneladende uundgåelige internet-problemer også overgået mig. Altså, lige nu har vi kun internet til en fælles computer herhjemme, og der gider jeg altså ikke at sidde og blogge - med mindre jeg har noget meget vigtigt at sige. Så de næste dage bliver der nok ikke så meget spas her på siden. Men jeg vender stærkt tilbage, stol trygt på det!

Ps. Jeg har mange solbriller, ja, det har jeg skrevet før. Men nu er mit eneste store klassiske par (a la Jackie O.) gået i stykker. Så jeg regner med at jeg skal forbi H&M og se, om jeg kan finde en erstatning. Normalt går jeg kun efter de lidt mere rå typer solbriller, da mit tøj i forvejen er ret pænt og sødt i det. Men en gang imellem er det jo omvendt, og jeg kan bedst lide at have et par solbriller til enhver lejlighed. Og det er måske den eneste del af H&Ms sortiment, som jeg ikke er helt opdateret på (altså: klassiske solbriller), hvilket gør det til lidt af en udflugt! Adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0