So ein ding...

Den svenske top-modebloggerske Elin Kling har en fantastisk stil. Det er ikke altid, jeg selv ville gå med hendes outfits, men hun tør (og gør) det meste. Og så virker hun ret selvironisk, hvilket jeg synes er alfa og omega når det kommer til mode. Det skal ligesom ikke være alt for alvorligt, vel...? Jeg synes, pelskraven her er fantastisk, og jeg har ønsket mig sådan en i lang tid. Hvis så bare Gina Tricot kunne få taget sig sammen til at åbne en butik i Århus også (for ja, det er faktisk der, den er fra!). Og Mango, og Monki, og en ordentlig Topshop.... Og alle de andre. Heldigvis rejser jeg til Argentina på søndag. Tingene skulle være ret billige derovre, og jeg har en lille forhåbning om, at de spanske kæder (her snakker jeg Zara og Mango) også kunne være lidt billigere. Man må nemlig have 2x20 kilo med i bagagen over Atlanten, og jeg regner ikke med at tage så meget med på udrejsen, wink wink...
Frøken Klings cardigan fra H&M synes jeg i øvrigt også er ret fantastisk. Men jeg tror desværre ikke, den ville klæde mig så godt... og dog...? Den ser jo ret fin ud til gråmeleret top og stramme jeans. Og pelskrave, naturligvis!

Kommentarer
Postat av: Trendy Gourmandise

nice outfit !!!

2009-02-24 @ 19:51:54
URL: http://trendygourmandise.blogspot.com
Postat av: essay writing

She wear fashionable clothes. All women try to look good.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0