Man har et standpunkt...

I morgen skal jeg to ting: Jeg skal dels lede efter nogle (bestemte) ting i H&M, og så skal jeg udvide min horisont ved at kigge i andre butikker end H&M. That's it.
Det med H&M er efterhånden blevet en vanesag for mig. Som et gammelt forhold, der bare bliver ved og ved, fordi det er så bekvemt. Man kan jo ligesom også finde alt i H&M, ikke? Og jeg kender jo størrelser, pasform og kvalitet så godt nu, at det bare er meget nemmere at shoppe dér end i alle mulige andre butikker. Egentlig generer det ikke mig, at 90 % af min garderobe er fra H&M, og jeg har heller ikke råd til så forfærdeligt meget andet. Men det er nok min indre snob, der sidder bag øret og siger, at det er upersonligt at have et helt outfit - inklusive accessories - fra H&M på, og at det desuden slet ikke er "fashion" nok. Men helt ærligt... jeg hader snobberi, ligegyldigt om det er op- eller nedad! (Ser I, der er jo både folk, der synes, at genbrug er det eneste rigtige og at dyrt designer-tøj er sååå materialistisk, og så det modsatte). Med det standpunkt er H&M måske et meget godt kompromis...
Tjah, så formåede jeg endnu engang at skifte mening i løbet af et enkelt blogindlæg. Måske bliver det hovedsageligt H&M, der får et besøg. Og så en enkelt genner på jagt efter fine tasker og sko. Det dyre designertøj må jo nok desværre vente, til jeg en dag gifter mig rigt.

Kommentarer
Postat av: Kem

Hej Anne.



Du har så meget ret. Jeg kender dit dilemma. Gå en tur ned af gammelkongevej og vesterbrogade og find fine butikker med billigt og smukt tøj som ikke er hm. Det er mit bedste råd.



God shopping.

2008-09-12 @ 22:45:39
URL: http://fierceogfattig.blogspot.com
Postat av: Anne

Kem: Godt at vide, at der er andre derude :) Så jeg glæder mig til at følge med på din (nyoprettede?) blog... Og tak for tipsene, "desværre" bor jeg i Århus, men mon ikke jeg snart kan få klemt en lille københavner-tur ind i en weekend!?

2008-09-12 @ 23:07:24
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: Regitze

Må tilstå, at jeg har det på præcis samme måde. Det generer heller ikke mig, på nogen mulig måde, at 90% af min gadarobe er indkøbt i H&M. Skål for det! :)



Det er forresten en vidunderlig blog du har dig her ;)

2008-09-21 @ 11:58:58
URL: http://www.my-style-blog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0