She's here!


Louise P. pryder forsiden af premiere-udgaven af dansk Elle

Der er mange ting, jeg gerne vil købe. Og de fleste af dem er jeg desværre nødt til at forbyde mig selv - velhavende er jeg jo ikke. Men et sikkert køb i morgen er det første eksemplar af dansk Elle! Jeg glæder mig virkelig til at se, hvordan det bliver. Et af mine yndlings-magasiner i bunkerne herhjemme er et tysk Elle, som jeg købte i Berlin tidligere på året. Til gengæld har jeg ikke været så imponeret af den britiske udgave førhen, men det er altså også over et år siden, jeg købte et, og jeg får regelmæssigt inspiration fra hjemmesiden nu. Kort sagt er det helt sikkert, at tvivlen (og nysgerrigheden) kommer den danske udgave tilgode. Og jeg glæder mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Må man spørge, hvad du synes om Elle? Jeg har netop en opgave på mit studie om Elle, og så stødte jeg på din side da jeg researchede (er ikke ligefrem selv modehaj!). Er ganske nysgerrig over, hvad du synes om det ift andre danske modemagasiner?

2008-11-19 @ 21:03:54
Postat av: Anne

Anonym: Jeg synes, det passer godt ind i rækken af danske magasiner. Altså, det skiller sig ikke rigtig ud, men behandler stort det de samme emner som alle de andre. Det er lidt af en skuffelse, for jeg synes helt ærligt ikke, der er noget, der gør, at jeg vil betale ekstra for Elle, når jeg kan få stort set samme information og inspiration i de andre, billigere, magasiner. Men jeg vil fortsat købe det en gang imellem, og jeg krydser stadig fingre for, at de kan højne niveauet, så det kommer op på nogle af de store udenlandske Elle-udgaver hvor der også er store temaer om kunst, arkitektur osv. i et modeperspektiv!

2008-11-22 @ 10:47:02
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0