Træt (og lidt sur)


Super Karla

Bare én dag mere, så er der weekend. Shit, hvor jeg glæder mig. Og på mandag får jeg løn! Indtil videre regner jeg med at weekenden kun skal bruges på afslapning og en lang shoppetur i byen - men man ved jo aldrig... Denne aften skal i hvert fald gå med masser af tv, grøn the og oprydning. Og veninder i telefonen, og hygge, selvfølgelig!
Nåh ja, og så har jeg jo lige opdaget mit nye stilikon, Karla. Bedre sent end aldrig. Selvom jeg må indrømme, at det irriterer mig lidt, når jeg ser op til folk, der er yngre end mig selv. Er det ikke et tegn på, at man er ved at blive gammel? Hvad fanden, man kan vel ligeså godt vænne sig til det...

P.S. Hvis nogen undrer sig over, hvorfor jeg er lidt sur, så er det fordi, jeg netop har opdaget, at jeg ikke har modtaget denne måneds Costume! Hvordan kan det ske? Og hvordan er det gået til, at jeg først opdager det nu?

Kommentarer
Postat av: Maria Lim

Anne, lækker blog du har:) Ikke hverdag man finder en dansker på en svensk blog, nu er vi.. 2?!! Kan virkelig godt lide din blog og den måde du skriver på!

God weekend!

2008-09-12 @ 14:46:00
URL: http://solim.blogg.se/
Postat av: Anne

Maria Lim: Tusind tak, sikke en dejlig besked at komme hjem til efter er lang arbejdsdag :) God weekend til dig også!

2008-09-12 @ 16:35:03
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0