Ups...

H&Ms online shop er et farligt sted. For det første, fordi det jo aldrig føles helt som at bruge rigtige penge, når man shopper på internettet (lidt ligesom når man er udenlands). For det andet, fordi man kan blive ved med at tilføje ting til en bestilling, indtil den er sendt. Det sidste er netop, hvad jeg er kommet til at gøre - et par gange! Så ud over de to par sko, har jeg nu bestilt disse fine ting, som jeg bilder mig ind, er ret "basis". Og jeg glæder mig som et lille barn til uge 40!

Kommentarer
Postat av: Jeanne

Det har du så evigt ret i, trendsales er jo også bare et farligt sted.

Men på en eller anden måde ja så er basicting jo helt okay, plus at smykker og sko jo bare er en tilføjelse til garderoben så man kan få det bedste ud af det - det er egentlig ret let at retfærdiggøre ens shopping :)



2008-09-15 @ 22:35:00
URL: http://jeannedr.blogspot.com/
Postat av: Anne

Jeanne: Haha, sejt; du fik vel lige retfærdiggjort alle former for garderobeshopping!? Det argument vil jeg huske i fremtiden :)

2008-09-16 @ 07:10:07
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0