Den, som dør med flest sko, vinder?

 
Jeg er i et kæmpestort dilemma. Det er for så vidt mest moralsk, for jeg får snart løn, så i princippet har jeg ikke problemer med at betale for fire par sko (fra H&M) - selvom jeg ingen penge har i skrivende stund. Men er det forsvarligt at investere i fire - 4! - par sko på to dage? Sagen er, at jeg jo har disse grå sko, og jeg har egentlig hele tiden gerne villet have dem i sort, så de passede til lidt mere. Og nu findes de så i sort skind(-imitation), og jeg har købt dem. Derudover har jeg i lang tid ønsket mig et par sorte høje sko, og det fandt jeg så minuttet efter de andre, med indbygget plateau og det hele. Dem købte jeg også. Så er der jo snøreskoene med kilehæl. Dem købte jeg på nettet for et par timer siden. Og mine elskede sorte lakballerinaer er efterhånden ret slidte, så dem bestilte jeg et nyt par af i samme omgang... det bliver i alt til 4 par sorte sko. Hvis jeg beholder de to førstnævnte. Et andet dilemma er nemlig, at det ene par er liiidt små i det, og det andet kræver en sål eller en tyk strømpe for at passe perfekt. Nogen betragtninger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0