Good vibrations

image106             image107
image108
H&M har sendt deres forårskollektion på nettet. Jeg kiggede ind i dag og fandt straks 25 ting til ønskelisten - er simpelthen vild med 70'er-blomsterbarns-moden! Og dette outfit er jeg helt ufatteligt opsat på at få fingre i! Især ringen og nederdelen må meget gerne snart ligge klar i min garderobe, til når vejret begynder at blive bedre. Ligesom Nicole Richie og Ashley Olsen vil jeg matche hippie-inspirerede ting med mere nutidige indslag, som her solbrillerne og den grå cardigan, for at gøre looket mere 2007-chic.

Alle delene er fra H&Ms online shop.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ashley var mycket snygg!

2007-12-31 @ 13:21:17
URL: http://jssca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0