Udsalg!!

I morgen starter udsalget i de fleste butikker, og det er nok også dagen, hvor de fleste skal ind og bytte julegaver. Udsalget er en fantastisk mulighed for at få fingrene i nogle ting, som man længe har kigget på, men ikke haft råd til, og så er det også en mulighed for at købe nogle ting, som man måske ikke liiige står og mangler eller vil komme til at bruge mange gange. For at være forberedt har jeg lavet en liste over de ting, jeg skal kigge efter:

Sort tørklæde - et af de almindelige fra H&M som er skønne, bløde og neutrale. Jeg mangler et tørklæde at have på til min nyindkøbte falske pels.
Hverdagsbluser - enkle langærmede bluser i afdæmpede farver mangler jeg simpelthen hver eneste dag. Jeg må kunne finde nogle fine og billige skjortebluser high street.
Vid nederdel - i en fin farve, a la Mary-Kate Olsen i Nylon (og også gerne en stribet bluse dertil). Simpelthen et must-have til foråret!
Accessories - som for eksempel en taske, der er lidt mere sæsonpræget. En gang imellem må man have lov at skeje lidt ud, og her er udsalget jo perfekt.. Jeg kunne tænke mig en taske med frynser, som jeg kan bruge til forår/sommer, og en stor clutch, som jeg kan bruge til fest.
Festtøj - enten kjoler eller toppe er måske det allerbedste at lede efter på udsalg! Her er der jo tale om tøj, som man ikke bruger så ofte, og som derfor gerne må være mere sæsonpræget. Jeg vil især lede efter en top i vinterens pink og en kjole med pynt eller et fint mønster.

Jeg håber på at finde det meste billigt, da julemåneden som sædvanlig ikke har været mild ved pengepungen...

P.S. Andre ting, som jeg håber at finde i morgen, og som jeg i hvert fald MÅ have til min forårsgarderobe er et smalt taljebælte, en hat i klassisk gangster/herre-model, en lang cardigan, og en top med blonder, som jeg kan have på til julefrokosten i morgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0