Bye bye

Nej, nu har jeg besluttet mig! Min blomstrede kjole og den gulvlange kjole (begge H&M) ryger tilbage. Den gulvlange får jeg bare ikke brugt, selvom den er virkelig flot - den sidder ikke særlig godt på mig, og derfor føler jeg mig ikke godt tilpas i den. Den blomstrede har jeg jo været vældig glad for i teorien, men nogle gange må man bare indse, når noget ikke sidder godt nok til at blive brugt. Jeg fik et tip om at sprøjte hårlak under skørtet, men jeg er bange for, at det vil ødelægge stoffet, da det er polyester. Og desuden tror jeg, det bliver for varmt at gå rundt i det syntetiske stof til sommer. Selvom det skærer lidt i hjertet... jeg kan virkelig godt lide den kjole! Nogen tips til, hvor jeg kan finde noget lignende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0