I dag ønsker jeg mig... flere striber

Nu har jeg endelig fået fat i den fine, stribede H&M-trøje, som alle lader til at være vilde med. Og den er virkelig skøn! Den kommer til at hænge fast på mig i et stykke tid, tror jeg. Så jeg vil selvfølgelig gerne have flere striber ind i min garderobe, og det skal være i form af sådan en lidt løs t-shirt i stil med den, som Alexa Chung har på her:
image250
Jeg gætter på, at noget lignende kan findes i H&Ms herreafdeling. Men første stop er L.O.G.G, for jeg har set, at de også har mange stribede trøjer med korte ærmer, og hvis man køber en i et par størrelser større end normalt, skulle man jo gerne opnå den løse effekt. Det er under alle omstændigheder cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0