Second hand

Jeg har i lang tid været fascineret af second hand - jeg mener, tænk at gøre et super billigt og helt unikt fund! Men for mit eget vedkommende er det faktisk aldrig blevet til nogen indkøb. Og det skyldes helt enkelt, at jeg aldrig har givet det den tid, det kræver (og fortjener); jeg går altid bare ind, tager en runde og går ud igen. MEN: Nu skal det være. Jeg har fået nok af at have en garderobe, der består 90 % af H&M. Eller det vil sige, jeg har ikke noget imod H&M som sådan, og heller at have meget af det, men det bliver bare så svært at gøre det personligt. Og det er her, de lokale genbrugsbutikker skal hjælpe mig. Nu får vi se, hvor mange køb det egentlig bliver til. Jeg vil i hvert fald gøre et helhjertet forsøg! Og bare en fin lille taske eller et par sko kan da gøre et outfit lidt mere spændende...
Billede: www.styleclicker.net

Kommentarer
Postat av: pernille

Jeg kender det godt! Man tager lige en hurtig runde i butikken og så er det ud igen! Jeg tror også at jeg vil give mig bedre tid næste gang jeg går i en secondhand butik. Det kan jo være at der ligger en lille "skat" og gemmer sig et sted:)

2008-04-30 @ 22:58:13
URL: http://www.pernillef.blogspot.com
Postat av: Anne

pernille: Præcis. Held og lykke med jagten :)

2008-05-01 @ 21:44:11
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0