Om domino og livet

Tingene på min efterårsliste er selvfølgelig mest "the basics". Det, der gør det rigtigt spændende, er jo de lidt afvigende ting, som for eksempel et par pangfarvede stiletter eller en kjole med print i et helt specielt snit. Men selvfølgelig et print i farverne fra listen. Reglen for afvigelserne må være, at mindst én ting på det pågældende item skal stemme overens med et af punkterne på listen. Som domino-brikker, der passer sammen i den ene side. Det er forøvrigt en god regel i mange af livets forhold. Det handler alt sammen om balance, you know? I morgen vil jeg for eksempel købe denne taske efter arbejde. Den er enkel og praktisk. Og jeg arbejder i en vuggestue, så jeg har en nyfunden respekt for det praktiske. Desuden, med alt det flotte tøj, jeg har tænkt mig at gå vinteren i møde i, vil det være en god modvægt med en neutral taske.
Billede: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0