Mandag


Alt er - overraskende nok - fra H&M. Også gladiatorsandalerne, som ikke ses.

I dag åbner vuggestuen igen, så officielt har jeg ikke ferie længere. Men da jeg kun er tilkaldevikar og endnu ikke er blevet tilkaldt, har jeg haft fri i dag. Indtil videre har jeg èn skemalagt time på torsdag i denne uge (hvilket jeg i øvrigt skal huske at ringe og spørge om. Kan det passe, at man vil have en vikar til at komme for ÈN sølle time?), så jeg regner med at få mulighed for at nyde vejret. Inde fra stuen, forstås; jeg satte en fod ud på terrassen lige før, og min hud var ved at brænde op. Nå, for at gøre en lang historie kort, så fik jeg min ønskede bytur i formiddags - i ovenstående outfit. Desværre fandt jeg hverken sko eller kjole. Det virkede nærmest, som om tiden havde stået stille i butikkerne, siden jeg sidst var der. Men jeg fandt en anden sjov ting, som jeg er ret glad for. Den viser jeg senere. Den er dog ikke helt drastisk nok til at have en terapeutisk effekt, så jeg må jo tænke lidt over, hvad der så skal til. Mens jeg drikker noget mere danskvand... Later.

Kommentarer
Postat av: Heidi Korsgaard

hej anne tænkte på om de der H&M gladiator sandaler (som man desværre ikke kan se på billedet) er de høje eller lave og hvad har du givet for dem ? har været nede i H&M her i randers men de har desværre ikke nogle gladiator sandaler.

2008-07-28 @ 20:25:55
URL: http://klaedeskabet.blogspot.com/
Postat av: Anne

Heidi Korsgaard: Dem, jeg har, er flade med en flettet rem mellem tæerne (ligesom klip-klappere) og så en rem om anklen. Jeg købte dem for et par måneder siden, så jeg tror desværre ikke, man kan få dem mere - og de kostede 98 kr. Men jeg ser da af og til nogle mere "almindelige" udgaver til omkring 2-300 kr i forskellige H&M-butikker, så jeg tror bare, du skal blive ved med at kigge :)

2008-07-28 @ 21:08:24
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: Heidi korsgaard

okay. det var da godt nok også billigt. Jeg vil helt sikkert blive ved at kigge. hvis du ser nogle med høj hæl vil du så ikke sige til ? :) så kan det jo være jeg lige kan få lokket dig til at købe nogle til mig hvis jeg ikke selv finder nogle :)

2008-07-29 @ 10:28:54
URL: http://klaedeskabet.blogspot.com/
Postat av: Anne

Det skal jeg nok gøre!

2008-07-29 @ 10:40:07
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0